
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις και Εργασίες | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Κατεύθυνσης K3 |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση: - Να κατανοεί τους περιορισμούς των υποδειγμάτων ορθολογικών παικτών. - Να αντιλαμβάνεται τη σημασία των διαφόρων παραγόντων που επηρεάζουν την εξέλιξη των γεγονότων και τη διαδικασία λήψης απόφασης. - Να αναλύει οικονομικές συμπεριφορές χρησιμοποιώντας ρεαλιστικές υποθέσεις και ανορθολογικές συμπεριφορές. - Να θέτει ερωτήσεις που βοηθούν στην ρεαλιστική απεικόνιση της οικονομικής συμπεριφοράς των ατόμων. - Να σχεδιάζει έρευνες και πειράματα. |
Γενικές Ικανότητες |
- Δυνατότητα ανάλυσης και σύνθεσης δεδομένων και δυνατότητα λήψης αποφάσεων. - Δυνατότητα πλήρους κατανόησης των διαφόρων παραγόντων που επηρεάζουν την εξέλιξη των γεγονότων και τη διαδικασία λήψης απόφασης. - Δυνατότητα σύνθεσης επιστημονικών εργασιών και ικανότητες ανάπτυξης σύνθετης και κριτικής σκέψης, λογικής επιχειρηματολογίας καθώς και επεξεργασίας και ανάλυσης προβλημάτων. - Δυνατότητα σχεδίασης, οργάνωσης και σύνθεσης ερευνητικών και επιστημονικών πειραμάτων και εργασιών (έρευνες, πειράματα, RCTs, συνεντεύξεις). - Προγράμματα Υπολογισμών και Στατιστικής Επεξεργασίας. - Σχεδιασμός και διαχείριση έργων. - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας. - Αυτόνομη εργασία και Ομαδική εργασία. - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον και Διεπιστημονικό περιβάλλον. - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών. |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο. Ανοικτές δημόσιες διαλέξεις στην αίθουσα. Φροντιστηριακά μαθήματα, Ασκήσεις και Εργαστήρια. Έρευνες, Έρευνες Πεδίου, RCTs και Σεμινάρια. |
||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση σύγχρονης τεχνολογίας ως εποπτικού μέσου διδασκαλίας. Υποστήριξη μαθησιακής διδασκαλίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eClass. |
||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης & Ανάπτυξης) 100% |
«Σκέψη Αργή και Γρήγορη: Συμπεριφορική Οικονομική, Μηχανισμοί Λήψης Απόφασης, Γνωσιακή Επιστήμη», Kahneman D. (Εκδόσεις Κάτοπτρο) «Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness»,Thaler R.H. – Sunstein C.R. «Οικονομική των Επιχειρήσεων» των Mankiw N.G., Taylor M.P. & Ashwin A., (Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ) «Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού», Mondy R.W. – Martocchio J.J., (Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ) «Superforecasting: The Art and Science of Prediction», Tetlock P. – Gardner D. «Choosing Not to Choose: Understanding the Value of Choice», Sunstein C. «Why Nudge? The Politics of Libertarian Paternalism», Sunstein C. «Misbehaving: The Making of Behavioral Economics», Thaler R. Συναφή επιστημονικά περιοδικά:Εκτός των παραπάνω εγχειριδίων οι φοιτητές μπορούν να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους από συναφή διεθνούς εμβέλειας επιστημονικά περιοδικά. |