
Επιλογής
Επιλογής
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικού Υποβάθρου, Επιλογής |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
Θεωρείται χρήσιμη η προηγούμενη γνώση στα αντικείμενα των μαθημάτων «Μικροοικονομική Θεωρία» και «Μακροοικονομική Θεωρία» για την ευκολότερη κατανόηση των εννοιών – θεωριών και επιτυχή εξέταση του μαθήματος. |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Αναμένεται οι φοιτητές μετά το πέρας του μαθήματος, να: αντιλαμβάνονται τις βασικές έννοιες του Personnel Economics vs HRM. αναλύουν τα εμπόδια και τους παράγοντες οικονομικής ανάπτυξης υπό την οπτική των Ανθρωπίνων πόρων αναγνωρίζουν την σπουδαιότητα και επίδραση των μορφών ΑΠ για την οικονομική ανάπτυξη αναφέρουν και να εξηγούν τις μεθόδους για τον Προγραμματισμό του Ανθρωπίνου Κεφαλαίου και Πόρων και την πρόβλεψη αναγκών αναλύουν τις έννοιες: Ανάλυση – Περιγραφή – Σχεδιασμός θέσης εργασίας, Εντοπισμός – Προσέλκυση – Επιλογή, Εκπαίδευση και Αξιολόγηση Ανθρωπίνων Πόρων εφαρμόζουν τις παραπάνω γνώσεις στην αγορά εργασίας και ειδικά πως αυτές επιδρούν στα θέματα διοίκησης ανθρωπίνων πόρων |
Γενικές Ικανότητες |
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class για ανάρτηση μαθησιακού υλικού και ανακοινώσεων. Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για επικοινωνία με τους φοιτητές. Χρήση προβολέα και Η/Υ, Προβολή video και διαφανειών (Power point) για κάθε ενότητα |
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Η αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται στην ελληνική γλώσσα.
Οι φοιτητές του μαθήματος εξετάζονται σε θέματα εφ’ όλης της ύλης την ημερομηνία εξέτασης του μαθήματος στην εξεταστική του εξαμήνου. Με την ολοκλήρωση των εισαγωγικών πρώτων ενοτήτων δίνονται σύντομες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για αξιολόγηση του επιπέδου των μαθησιακών αποτελεσμάτων Η εξεταστέα ύλη, οι διαδικασίες και τα κριτήρια της αξιολόγησής τους, γνωστοποιούνται στους φοιτητές κατά τη διάρκεια των διαλέξεων και με την ανάρτηση σχετικών ανακοινώσεων και υλικού στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-class. |
Σημειώσεις Διδάσκοντος που παρέχονται στους φοιτητές μέσω e-class Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Σοφία Αναστασίου (2013), Αρχές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός Gillis M, Perkins H. D., Roemer M, Snodgrass R. Donald (2012) Οικονομική της Ανάπτυξης, Τυπωθητω / Δαρδανος |