
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
Κατεύθυνσης Κ1 |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | Μικροοικονομική Θεωρία Ι, Μικροοικονομική Θεωρία ΙΙ, Μακροοικονομική Θεωρία (προαιρετικά) |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνικά |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να κατανοήσουν την επίδραση του χώρου στην οικονομική ανάλυση ξεκινώντας από τα υποδείγματα χωροθέτησης των επιχειρήσεων και νοικοκυριών και το ανταγωνισμό των χρήσεων γης και τη διαμόρφωση των τιμών στο πλαίσιο του αστικού οικονομικού περιβάλλοντος και προχωρώντας σε θέματα που έχουν να κάνουν με την οικονομική μεγέθυνση των περιφερειών με υποδείγματα σύγκλισης των περιφερειακών οικονομιών (όπως το νεοκλασικό) και απόκλισης (όπως αυτό της σωρευτικής αιτιότητας). Στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας (research-led teaching) θα τροφοδοτήσουν τις συζητήσεις επί των θεμάτων που θα μας απασχολήσουν Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση να κατανοούν σε βάθος τις οικονομικές αρχές που επηρεάζουν την οργάνωση της οικονομικής δραστηριότητας και της εξέλιξης στον χώρο τόσο στο περιβάλλον των αστικών κέντρων όσο και των περιφερειών. |
Γενικές Ικανότητες |
Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στο να αποκτήσει ο πτυχιούχος γενικές ικανότητες ανάπτυξης σύνθετης κριτικής σκέψης, λήψης αποφάσεων, αυτόνομης εργασίας, προσαρμογής σε νέες καταστάσεις, αναζήτησης, ανάλυσης και σύνθεσης δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση των απαραίτητων ΤΠΕ και επίδειξης επαγγελματικής, κοινωνικής και ηθικής υπευθυνότητας. |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Χρήση και προβολή των παρουσιάσεων των διαλέξεων με τη χρήση Η/Υ και προβολέα. Ανάρτηση σχετικών σημειώσεων και των αρχείων των παρουσιάσεων των διαλέξεων σε ηλεκτρονική πλατφόρμα | ||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Ερωτήσεις Κρίσεως που μπορούν να λάβουν τη μορφή Δοκιμασίας Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεων Σύντομης Απάντησης, Επίλυσης Προβλημάτων, Θεμάτων Ανάπτυξης με Διαγραμματική Απεικόνιση για την αξιολόγηση των φοιτητών. |
McCann, P., 2016, Αστική και Περιφερειακή Οικονομική. Εκδόσεις Κριτική: Αθήνα. Capello, R., 2007, Regional Economics. Routledge: Oxford. Κώττης Γ., 1982, Μικροοικονομική Ανάλυση του Τόπου Εγκατάστασης. Εκδόσεις Παπαζήσης: Αθήνα. |