
Υποχρεωτικό
Υποχρεωτικό
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικού υποβάθρου, υποχρεωτικό |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | ΟΧΙ |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να: - Κατανοεί θέματα συμπεριφοράς καταναλωτή και επιχείρησης με την εφαρμογή των θεμελιωδών οικονομικών εννοιών και νόμων, χρησιμοποιώντας δεξιότητες και εργαλεία που έχει συσσωρεύσει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσή του. - Αναγνωρίζει τη έννοια της σπανιότητας των πόρων στην καθημερινότητα. - Να προσεγγίζει και να αναλύει τις αιτίες για τη δημιουργία της ζήτησης και της προσφοράς των οικονομικών μονάδων και το σχηματισμό της αγοράς. - Αναγνωρίζει τη διαφορά μεταξύ τέλειων και ανταγωνιστικών αγορών προϊόντων και παραγωγικών συντελεστών. - Έχει τη δυνατότητα ανάλυσης διαφορετικών τύπων αγοράς (μονοπώλιο, ολιγοπώλιο και ανταγωνιστική αγορά). - Αναλύει τις επιπτώσεις από τις μεταβολές στη ζήτηση και προσφορά στις τιμές και τις ποσότητες των αγαθών και υπηρεσιών. - Επιλύει προβλήματα ελαχιστοποίησης του κόστους παραγωγής. - Αναλύει τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων/παραγωγών σε μια ανταγωνιστική αγορά τόσο στη βραχυχρόνια όσο και στη μακροχρόνια περίοδο. - Επιλύει προβλήματα σχετικά με τον υπολογισμό του πλεονάσματος του καταναλωτή και του παραγωγού. |
Γενικές Ικανότητες |
- Ομαδική εργασία - Αυτόνομη Εργασία - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών - Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Επικοινωνία με φοιτητές μέσω email, eclass, PC, Video Projector, Διαδραστικός Πίνακας Ανάρτηση του εκπαιδευτικού υλικού και των διαλέξεων στην πλατφόρμα eclass |
||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης & Ανάπτυξης) 100% |
Λιαργκόβας Π., Κορρές Γ., «Οικονομική των Επιχειρήσεων» Εκδόσεις Σταμούλης, 2010 |