Υποχρεωτικό
ΕIΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ Ι
- ΓΕΝΙΚΑ
-
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Διαλέξεις 3 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Γενικού υποβάθρου, υποχρεωτικό ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΟΧΙ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: Ελληνική ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι - ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
-
Μαθησιακά Αποτελέσματα Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
- Κατανοεί θέματα συμπεριφοράς καταναλωτή και επιχείρησης με την εφαρμογή των θεμελιωδών οικονομικών εννοιών και νόμων, χρησιμοποιώντας δεξιότητες και εργαλεία που έχει συσσωρεύσει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσή του.
- Αναγνωρίζει τη έννοια της σπανιότητας των πόρων στην καθημερινότητα.
- Να προσεγγίζει και να αναλύει τις αιτίες για τη δημιουργία της ζήτησης και της προσφοράς των οικονομικών μονάδων και το σχηματισμό της αγοράς.
- Αναγνωρίζει τη διαφορά μεταξύ τέλειων και ανταγωνιστικών αγορών προϊόντων και παραγωγικών συντελεστών.
- Έχει τη δυνατότητα ανάλυσης διαφορετικών τύπων αγοράς (μονοπώλιο, ολιγοπώλιο και ανταγωνιστική αγορά).
- Αναλύει τις επιπτώσεις από τις μεταβολές στη ζήτηση και προσφορά στις τιμές και τις ποσότητες των αγαθών και υπηρεσιών.
- Επιλύει προβλήματα ελαχιστοποίησης του κόστους παραγωγής.
- Αναλύει τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων/παραγωγών σε μια ανταγωνιστική αγορά τόσο στη βραχυχρόνια όσο και στη μακροχρόνια περίοδο.
- Επιλύει προβλήματα σχετικά με τον υπολογισμό του πλεονάσματος του καταναλωτή και του παραγωγού.
Γενικές Ικανότητες - Ομαδική εργασία
- Αυτόνομη Εργασία
- Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
Σύντομη Περιγραφή Μαθήματος: Σκοπός και δομή του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές στην κατανόηση των βασικών αρχών της Οικονομικής Επιστήμης. Εισάγοντας επιστημονικές μεθόδους στην ανάλυση κοινωνικών ζητημάτων, το μάθημα δίνει την ευκαιρία στον φοιτητή να συνεισφέρει στην αποτελεσματικότερη και καλύτερη οργάνωση της ζωής των ατόμων.
Το μάθημα αναπτύσσεται σε 13 διαλέξεις.
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
-
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. Πρόσωπο με πρόσωπο ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Επικοινωνία με φοιτητές μέσω email, eclass, PC, Video Projector, Διαδραστικός Πίνακας
Ανάρτηση του εκπαιδευτικού υλικού και των διαλέξεων στην πλατφόρμα eclass
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου Διαλέξεις 39 Αυτοτελής Μελέτη 111 Σύνολο μαθήματος 150 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου (Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης & Ανάπτυξης) 100% - ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-
Λιαργκόβας Π., Κορρές Γ., «Οικονομική των Επιχειρήσεων» Εκδόσεις Σταμούλης, 2010