
Επιλογής
Επιλογής
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιλογής |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | Βιομηχανική Οργάνωση (προαιρετικό) |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνικά |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: κατανοούν τα σύνθετα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να ανταγωνιστούν στις αγορές αναγνωρίζουν και να μπορούν να αναλύουν τις αλλαγές στις στρατηγικές των επιχειρήσεων στο χρόνο εφαρμόζουν τα θεωρητικά υποδείγματα για την ανάλυση του ανταγωνισμού σε μια αγορά μελετώντας τα αποτελέσματα των αναλύσεων τους, να μπορούν να προβλέπουν την εξέλιξη της αγοράς στο άμεσο μέλλον |
Γενικές Ικανότητες |
Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Σχεδιασμός και διαχείριση έργων |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Ναι, στην επικοινωνία με τους φοιτητές | ||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
To μάθημα αξιολογείται με προαιρετική πρόοδο που πραγματοποιείται στα μέσα του εξαμήνου, με εργασία που παρουσιάζεται στην τάξη στο τέλος του εξαμήνου και γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου. Η πρόοδος λαμβάνεται υπόψιν μόνο αν είναι υπέρ του φοιτητή. |
Belleflamme P. και M. Peitz (2016), Βιομηχανική Οργάνωση, εκδόσεις Σοφία Ανώνυμη Εκδοτική Κατσουλάκος Ι. (2015), Θεωρία Βιομηχανικής Οργάνωσης, εκδόσεις Γ. Δαρδανός. Pepall L., Richards D. και Ν. Norman (2017) Βιομηχανική Οργάνωση, εκδόσεις Τζιόλα Cabral L. (2003), Βιομηχανική Οργάνωση, εκδόσεις Κριτική Βέττας Ν. και Γ. Κατσουλάκος (2004), Πολιτική Ανταγωνισμού & Ρυθμιστική Πολιτική, εκδόσεις τυπωθήτω – Γ. Δαρδανός. Tirole J. (1998), Industrial Organization, MIT Press. |