
Επιλογής
Επιλογής
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 ώρες |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
Επιλογής - Ειδικού υποβάθρου, Ειδίκευσης |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | ΟΧΙ |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική /Αγγλική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Ο Φοιτητής θα μπορεί να κατανοήσει τις βασικές αρχές και έννοιες του Project Management και του τρόπου εφαρμογής τους στη διοίκηση, διαχείριση, οργάνωση και προγραμματισμό ιδιωτικών ή δημοσίων έργων και επενδύσεων. Πιο συγκεκριμένα ο φοιτητής θα είναι σε θέση: Να προσδιορίζει, να καταγράφει και να διακρίνει τα βασικά και κρίσιμα χαρακτηριστικά των έργων καθώς και τον τρόπου που συνδέονται με οικονομικούς και επιχειρησιακούς στόχους. Να εφαρμόζει εργαλεία και τεχνικές διαχείρισης έργων Να διακρίνει, να αναλύει και να καταδεικνύει τους βασικούς ρόλους των εμπλεκομένων σε ένα έργο. Να μετρά και να συγκρίνει στοιχεία κόστους, αποδόσεις, χρονοδιαγράμματα |
Γενικές Ικανότητες |
Το Μάθημα αποσκοπεί στο να αποκτήσει ο φοιτητής γενικές ικανότητες ανάπτυξης σύνθετης κριτικής σκέψης, λήψης αποφάσεων, αυτόνομης εργασίας, προσαρμογής σε νέες καταστάσεις, παραγωγής νέων ερευνητικών ιδεών, αναζήτησης, ανάλυσης και σύνθεσης δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση των απαραίτητων ΤΠΕ και επίδειξης επαγγελματικής, κοινωνικής και ηθικής υπευθυνότητας. Επιπλέον αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω δεξιοτήτων: Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών. Δυνατότητα σύνθεσης επιστημονικών εργασιών και ικανότητες ανάπτυξης σύνθετης και κριτικής σκέψης, λογικής επιχειρηματολογίας καθώς και επεξεργασίας και ανάλυσης προβλημάτων Ικανότητες αυτόνομης εργασίας, προσαρμογής σε νέες καταστάσεις, και επίδειξης επαγγελματικής, κοινωνικής και ηθικής υπευθυνότητας. Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής και εργασία σε διεθνές και διεπιστημονικό περιβάλλον. Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής, επαγωγικής σκέψης και νέων ερευνητικών ιδεών. Δυνατότητα λήψης αποφάσεων, ανάλυσης και σύνθεσης δεδομένων. |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. | Η παράδοση του μαθήματος πραγματοποιείται πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Κατά τη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές χρησιμοποιούνται ΤΠΕ (χρήση powerpoint και videoprojector για την παράδοση των διαλέξεων και χρήση e-class και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές). | ||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Ερωτήσεις Κρίσεως που μπορούν να λάβουν τη μορφή Δοκιμασίας Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεων Σύντομης Απάντησης, Επίλυσης Προβλημάτων, Θεμάτων Ανάπτυξης με τη χρήση Μελετών Περίπτωσης για την αξιολόγηση των φοιτητών.
Η βαθμολογία των φοιτητών προκύπτει 70% από την επίδοσή τους κατά την τελική γραπτή εξέταση και 30% από την εργασία τους ή από τη συμμετοχή τους στην ενδιάμεση εξέταση προόδου ή από τη συμμετοχή τους και στην εργασία και στην πρόοδο με τον μέσο όρο των επιδόσεων προόδου και εργασίας να αποτελεί το 30% του τελικού βαθμού. |
Διοίκηση Έργων - Μια διοικητική προσέγγιση, Jack R. Meredith, Samuel J. Mantel Jr., Scott M. Shafer, Επιμέλεια Εμίρης Δημήτριος, Εκδόσεις Προπομπός Lock, D., «Project Management», 9th Edition, Gower, 2007 Kerzner H. « Διοίκηση Έργων» Επιμέλεια Κατσαβούνης Σ., Εκδόσεις Τζίολα Burke R. « Διαχείριση Έργου, Αρχές αι Τεχνικές» Επιμέλεια Κηρυττόπουλος, Ρόκου, Εκδόσεις Κριτική Πολύζος Σ. «Διοίκηση και Διαχείριση των Έργων», Εκδόσεις Κριτική |