
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
Κατεύθυνσης Κ2, Ειδικού Υποβάθρου, ανάπτυξης δεξιοτήτων. |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | Μαθηματικά για Οικονομολόγους Ι, Μαθηματικά για Οικονομολόγους ΙΙ, Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων Ι, Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων ΙΙ, Στατιστική Ι, Στατιστική ΙΙ (Προαιρετικά) |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι. |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Να κατανοήσουν τις λειτουργίες των αγορών χρήματος και κεφαλαίου. Να εξοικειωθούν με τα διαφορικά χρηματοοικονομικά προϊόντα των αγορών χρήματος και κεφαλαίου. Να κατανοήσουν τις έννοιες των παραγώγων (συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης και δικαιώματα προαίρεσης) Να αξιολογήσουν με κριτήρια χαρτοφυλάκια. Να κατανοήσουν την έννοια και τη θεωρία της αποτελεσματικότητας των αγορών. |
Γενικές Ικανότητες |
Λήψη αποφάσεων. Αυτόνομη εργασία. Ομαδική εργασία. Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών. Εργασία σε διεθνές περιβάλλον. |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Ναι | ||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Η γλώσσα αξιολόγησης είναι η Ελληνική. Οι τελικές εξετάσεις αποτελούνται από ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με αιτιολόγηση ή/και από ερωτήσεις ανάπτυξης. Η γραπτή εργασία, της οποίας η παρουσίαση είναι υποχρεωτική, αναφέρεται στη δημιουργία, διαχείριση και αξιολόγηση ενός μετοχικού χαρτοφυλακίου. Η στάθμιση των γραπτών εξετάσεων είναι 70%. Η στάθμιση της γραπτής εργασίας είναι 30%.
|
1. Ανάλυση Επενδύσεων και Διαχείριση Χαρτοφυλακίου, Reilly K. Frank, Brown C. Keith 2018. 2. Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων. Ross, Randolph, Westerfield, Jaffe. Εκδόσεις McGraw-Hill. 2013. 3. Επενδύσεις. Bodie, Kane, Marcus. Utopia Publishing. 2011. |