
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Κατεύθυνσης Κ2 |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΉ |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να κατανοήσουν τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται στην Αξιολόγηση Επενδύσεων τόσο από ιδιωτική- χρηματοοικονομική όσο και από κοινωνικοοικονομική σκοπιά. Η προσέγγιση που ακολουθείται δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη μικροοικονομική θεωρητική θεμελίωση των κριτηρίων που χρησιμοποιούνται αντλώντας από τη θεωρία που οι φοιτητές έχουν διδαχθεί, και προεκτείνοντας και συνδέοντας καταλήγει στην πρακτική εφαρμογή των κριτηρίων της αξιολόγησης επενδύσεων. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση να κατανοούν σε βάθος τις οικονομικές αρχές στην οποία βασίζεται η Αξιολόγηση Επενδύσεων και να αναγνωρίζουν και να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τις μεθοδολογίες αξιολόγηση επενδύσεων τόσο από τη χρηματοοικονομική-ιδιωτική όσο και από την κοινωνικοοικονομική σκοπιά. |
Γενικές Ικανότητες |
Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στο να αποκτήσει ο πτυχιούχος γενικές ικανότητες ανάπτυξης σύνθετης κριτικής σκέψης, λήψης αποφάσεων, αυτόνομης εργασίας, προσαρμογής σε νέες καταστάσεις, αναζήτησης, ανάλυσης και σύνθεσης δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση των απαραίτητων ΤΠΕ και επίδειξης επαγγελματικής, κοινωνικής και ηθικής υπευθυνότητας. |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. | Η παράδοση του μαθήματος πραγματοποιείται πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Κατά τη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές χρησιμοποιούνται ΤΠΕ (χρήση powerpoint και videoprojector για την παράδοση των διαλέξεων και χρήση e-class και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές). | ||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Ερωτήσεις Κρίσεως που μπορούν να λάβουν τη μορφή Δοκιμασίας Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεων Σύντομης Απάντησης, Επίλυσης Προβλημάτων, Θεμάτων Ανάπτυξης με Διαγραμματική Απεικόνιση για την αξιολόγηση των φοιτητών. |
Μέργος, Γ.Ι., 2003, Κοινωνικο-οικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων και Πολιτικών. Εκδόσεις Μπένου: Αθήνα Lumby, S., and Jones, C., 2001, Fundamentals of Investment Appraisal Methods. Thomson Learning: London Lumby, S., 1981, Investment Appraisal and Related Decisions. Nelson: Walton-on-Thames |