Επιλογής
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- ΓΕΝΙΚΑ
-
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Διαλέξεις 3 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Επιλογής, ειδίκευσης ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: Ελληνική /Αγγλική ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι - ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
-
Μαθησιακά Αποτελέσματα Οι φοιτητές με το πέρας του μαθήματος θα πρέπει να είναι σε θέση να:
κατανοούν και να εκτιμούν την σημασίας της εφαρμογής μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης για αντιμετώπιση των προκλήσεων της αειφορίας.
αξιολογούν τόσο τις ηθικές όσο και τις επιχειρηματικές διαστάσεις που έχει η αειφορία για τους οργανισμούς.
κατανοούν την αναθεώρηση του σκοπού (purpose) των επιχειρήσεων και την επανεκτίμηση της έννοιας του ορίζοντα αναφοράς και της πολυπλοκότητας των συστημάτων στις επιχειρηματικές αποφάσεις των σημερινών επιχειρήσεων (long-termism, systems perspective).
κατέχουν αναλυτικές ικανότητες που θα τους επιτρέψουν, ως μελλοντικά στελέχη οργανισμών, να κατανοήσουν αλλά και να διαχειριστούν αποτελεσματικά και αποδοτικά τις προκλήσεις της αειφορίας.
έχουν μια πρακτική εξοικείωση με βασικά αναλυτικά εργαλεία και μεθόδους που χρησιμοποιούνται από τους οργανισμούς στην προσπάθεια τους για μια πιο αειφόρα λειτουργία.
Γενικές Ικανότητες Το μάθημα αποσκοπεί στο να παρέχει στους φοιτητές:
Προδραστικότητα στα θέματα αειφορίας
Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Επίδειξη κοινωνικής, και ηθικής υπευθυνότητας
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Ομαδική εργασία
Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
Τίτλος ενότητας Βιβλιογραφία Σύνδεσμος παρουσίασης 1. Αειφόρος Ανάπτυξη: Η μεγάλη εικόνα Σημειώσεις του καθηγητή eclass.uop.gr 1. Ο ρόλος και η ευθύνη των επιχειρήσεων Haski-Leventhal D. (2018). Στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Εργαλεία και θεωρίες για υπεύθυνη διοίκηση. Εκδόσεις Τζιόλα. Κεφάλαιο 5
eclass.uop.gr 2. Αειφορία και Επιχειρήσεις: Θεωρητικό πλαίσιο Haski-Leventhal D. (2018). Στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Εργαλεία και θεωρίες για υπεύθυνη διοίκηση. Εκδόσεις Τζιόλα. Κεφάλαια 1, 3 και 5
Rasche A., Morsing M., and Moon J. (2020). Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Στρατηγική, επικοινωνία, διακυβέρνηση. Κεφάλαιο 5
eclass.uop.gr 3-4. Επιχειρηματική ηθική Haski-Leventhal D. (2018). Στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Εργαλεία και θεωρίες για υπεύθυνη διοίκηση. Εκδόσεις Τζιόλα. Κεφάλαιο 4
Rasche A., Morsing M., and Moon J. (2020). Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Στρατηγική, επικοινωνία, διακυβέρνηση. Κεφάλαιο 18
eclass.uop.gr 5-7. Στρατηγικό CSR
Haski-Leventhal D. (2018). Στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Εργαλεία και θεωρίες για υπεύθυνη διοίκηση. Εκδόσεις Τζιόλα. Κεφάλαια 2, 3 και 7
Rasche A., Morsing M., and Moon J. (2020). Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Στρατηγική, επικοινωνία, διακυβέρνηση. Κεφάλαια 3 και 4
eclass.uop.gr 8-9. Corporate Sustainability
Haski-Leventhal D. (2018). Στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Εργαλεία και θεωρίες για υπεύθυνη διοίκηση. Εκδόσεις Τζιόλα. Κεφάλαιο 5
eclass.uop.gr 10. Αποτελέσματα
Σημειώσεις του καθηγητή eclass.uop.gr 11. Εκθέσεις και Πρότυπα Haski-Leventhal D. (2018). Στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Εργαλεία και θεωρίες για υπεύθυνη διοίκηση. Εκδόσεις Τζιόλα. Κεφάλαια 9 και 10
Rasche A., Morsing M., and Moon J. (2020). Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Στρατηγική, επικοινωνία, διακυβέρνηση. Κεφάλαια 7 και 8
eclass.uop.gr 12. Προκλήσεις, Τάσεις, Πρακτικές συμβουλές Haski-Leventhal D. (2018). Στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Εργαλεία και θεωρίες για υπεύθυνη διοίκηση. Εκδόσεις Τζιόλα. Κεφάλαιο 11
Rasche A., Morsing M., and Moon J. (2020). Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Στρατηγική, επικοινωνία, διακυβέρνηση. Κεφάλαιο 11
eclass.uop.gr 13. Παρουσιάσεις εργασιών – Επανάληψη Τρόποι αξιολόγησης φοιτητή: Πρόταση 1 Γραπτή Εξέταση Πρόταση 2 Ομαδική Εργασία - ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
-
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Η παράδοση του μαθήματος πραγματοποιείται πρόσωπο με πρόσωπο. ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κατά τη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές χρησιμοποιούνται ΤΠΕ (χρήση powerpoint και video projector για την παράδοση των διαλέξεων και χρήση e-class και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές). ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου Διαλέξεις 39 ώρες διδασκαλίας Αυτοτελής μελέτη 90 ώρες Εκπόνηση εργασίας 21 ώρες Σύνολο μαθήματος 150 ώρες ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Η βαθμολογία των φοιτητών προκύπτει 70% από την επίδοσή τους κατά την τελική γραπτή εξέταση και 30% από την εργασία τους.
Η τελική εξέταση θα γίνει στο σύνολο της ύλης που καλύφθηκε στην διάρκεια των συναντήσεων. Για την επιτυχία στο μάθημα απαιτείται βαθμολογία στην τελική εξέταση τουλάχιστον 50%. Τα θέματα που θα κληθούν να αναλύσουν οι φοιτητές θα εξετάζουν την κατανόηση των εννοιών και την πρακτική εφαρμογή τους και σε καμία περίπτωση δεν θα απαιτούν αποστήθιση.
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-
Haski-Leventhal D. (2018). Στρατηγική Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Εργαλεία και θεωρίες για υπεύθυνη διοίκηση. Εκδόσεις Τζιόλα.
Rasche A., Morsing M., and Moon J. (2020). Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Στρατηγική, επικοινωνία, διακυβέρνηση