
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Κατεύθυνσης Κ3, ειδικού υπόβαθρου |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | Μικροοικονομική 2 (προαιτετικά) |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΝΗΝΙΚΗ |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Κατανόηση της αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων Κατανόηση της διαμόρφωσης των συνθηκών λειτουργία των αγορών Κατανόηση των εμποδίων εισόδου και της στρατηγικής συμπεριφοράς για την αποτροπή εισόδου Κατανόηση των επιπτώσεων στην ευημερία από συγχωνεύσεις και εξαγορές των επιχειρήσεων και του πλαισίου της πολιτικής του ανταγωνισμού Δυνατότητα επιστημονικής ανάλυσης κλαδικών δεδομένων Δυνατότητα πλήρους κατανόησης της αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων και της διαμόρφωσης των συνθηκών αγοράς. Δυνατότητα σύνθεσης ανάλογων επιστημονικών εργασιών |
Γενικές Ικανότητες |
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Λήψη αποφάσεων |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Χρήση και προβολή των παρουσιάσεων των διαλέξεων με τη χρήση Η/Υ και προβολέα. Ανάρτηση σχετικών σημειώσεων και των αρχείων των παρουσιάσεων των διαλέξεων σε ηλεκτρονική πλατφόρμα | ||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Ερωτήσεις Κρίσεως που μπορούν να λάβουν τη μορφή Δοκιμασίας Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεων Σύντομης Απάντησης, Επίλυσης Προβλημάτων, Θεμάτων Ανάπτυξης με Διαγραμματική Απεικόνιση για την αξιολόγηση των φοιτητών. |
Luis Cabral, 2003, Βιομηχανική Οργάνωση. Εκδόσεις Κριτική Waldman, D. E. και Jensen, E., 2006, Βιομηχανική Οργάνωση - Θεωρία και Πράξη. Εκδόσεις Έλλην |