
Επιλογής
Επιλογής
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Επιλογής, εξειδίκευσης γενικών γνώσεων
|
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Οι φοιτητές με το πέρας του μαθήματος θα είναι σε θέση να: Ορίζουν τη σχέση μεταξύ της υιοθέτησης μιας φιλοσοφίας μάρκετινγκ με την επιχειρηματική απόδοση. Εξηγούν το ρόλο και τη σπουδαιότητα του σχεδιασμού μάρκετινγκ. Διακρίνουν τον τρόπο ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στη δημιουργία ενός επιτυχημένου μίγματος μάρκετινγκ. Εκτιμούν και να αναπαράγουν την εταιρική υπευθυνότητα των επιχειρήσεων προς τους πελάτες. Αναγνωρίζουν τις αρχές, τη μεθοδολογία και τις τεχνικές της έρευνας για τη στρατηγική διοίκηση μάρκετινγκ. Περιγράφουν τις μεθόδους τμηματοποίησης της αγοράς και της έννοιας της τοποθέτησης καταναλωτικών προϊόντων. |
Γενικές Ικανότητες |
Το μάθημα αποσκοπεί στο να παρέχει στους φοιτητές: Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών. Δυνατότητα ανάλυσης σύνθετων προβλημάτων Λήψη αποφάσεων Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Προαγωγής της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης Δυνατότητα σύνθεσης επιστημονικών εργασιών |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. | Πρόσωπο με πρόσωπο. Ανοικτές δημόσιες παραδόσεις διαλέξεις στην αίθουσα. Παρουσιάσεις από τους φοιτητές | ||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση σύγχρονης τεχνολογίας ως εποπτικού μέσου διδασκαλίας. Υποστήριξη μαθησιακής διδασκαλίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eClass |
||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Προαιρετική πρόοδος 10% Γραπτές εργασίες/ παρουσιάσεις 40% Τελική εξέταση 50%, 60% αντίστοιχα |
Εισαγωγή στο Marketing, Armstrong Gary,Kotler Philip Στρατηγικές Μάρκετινγκ, Roger A. Kerin, Robert A. Peterson Marketing: Μια Στρατηγική Προσέγγιση, Perreault W. Μάρκετινγκ, Σ. Δημητριάδης, Α. Τζωρτζάκη Εισαγωγή στο μάρκετινγκ, Μάλλιαρης Π. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D. |