Επιλογής
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
- ΓΕΝΙΚΑ
-
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Διαλέξεις 3 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Επιλογής, εξειδίκευσης γενικών γνώσεων
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: Ελληνική ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι - ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
-
Μαθησιακά Αποτελέσματα Οι φοιτητές με το πέρας του μαθήματος θα είναι σε θέση να:
Ορίζουν τη σχέση μεταξύ της υιοθέτησης μιας φιλοσοφίας μάρκετινγκ με την επιχειρηματική απόδοση.
Εξηγούν το ρόλο και τη σπουδαιότητα του σχεδιασμού μάρκετινγκ.
Διακρίνουν τον τρόπο ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στη δημιουργία ενός επιτυχημένου μίγματος μάρκετινγκ.
Εκτιμούν και να αναπαράγουν την εταιρική υπευθυνότητα των επιχειρήσεων προς τους πελάτες.
Αναγνωρίζουν τις αρχές, τη μεθοδολογία και τις τεχνικές της έρευνας για τη στρατηγική διοίκηση μάρκετινγκ.
Περιγράφουν τις μεθόδους τμηματοποίησης της αγοράς και της έννοιας της τοποθέτησης καταναλωτικών προϊόντων.
Γενικές Ικανότητες Το μάθημα αποσκοπεί στο να παρέχει στους φοιτητές:
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών.
Δυνατότητα ανάλυσης σύνθετων προβλημάτων
Λήψη αποφάσεων
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Προαγωγής της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Δυνατότητα σύνθεσης επιστημονικών εργασιών
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
Τίτλος ενότητας Βιβλιογραφία Σύνδεσμος παρουσίασης Έννοια μάρκετινγκ, κατανόηση αγοράς & αναγκών του πελάτη, ολοκληρωμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ, ανάπτυξη σχέσεων με πελάτες, δέσμευση αξίας. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 1 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Ανάλυση περιβάλλοντος μάρκετινγκ: μικρο-, μακρο- περιβάλλον.
Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 2 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 3 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Πληροφορίες μάρκετινγκ, αξιολόγηση αναγκών για πληροφόρηση, ανάπτυξη πληροφοριών (ευφυία μάρκετινγκ), έρευνα μάρκετινγκ, ανάλυση και χρήση πληροφοριών. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 4 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Τμηματοποίηση της αγοράς, προϋποθέσεις για αποτελεσματική τμηματοποίηση, στόχευση της αγοράς (αξιολόγηση τμημάτων & επιλογή τμημάτων – στόχων της αγοράς, διαφοροποίηση & τοποθέτηση. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 5 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Έννοια του προϊόντος, λήψη αποφάσεων για προϊόντα & υπηρεσίες, ανάπτυξη ισχυρής μάρκας, μάρκετινγκ υπηρεσιών. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 6 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Αξία από τις υπηρεσίες, τις σχέσεις και τις εμπειρίες. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 7 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Αξία μέσω τιμολόγησης. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 8 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Επικοινωνία μάρκετινγκ: ολοκληρωμένες τεχνικές μαζικής επικοινωνίας. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 9& Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Επικοινωνία μάρκετινγκ: ολοκληρωμένες τεχνικές άμεσης επικοινωνίας. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 10 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Κανάλια διανομής. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 11 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Σχεδιασμός μίγματος μάρκετινγκ και στρατηγική. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., κεφάλαιο 12 & Προσωπικές Σημειώσεις eclass.uop.gr Ανάλυση καταλόγου περιπτώσεων. Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D., μελέτη περίπτωσης κεφαλαίων 1-12 eclass.uop.gr Τρόποι αξιολόγησης φοιτητή: Πρόταση 1 Γραπτές εργασίες Πρόταση 2 Προφορική παρουσίαση γραπτών εργασιών Πρόταση 3 Πρακτικές ασκήσεις /παιχνίδια ρόλων Πρόταση 4 Τελική εξέταση Άλλο Γραπτές εργασίες - ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
-
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. Πρόσωπο με πρόσωπο. Ανοικτές δημόσιες παραδόσεις διαλέξεις στην αίθουσα. Παρουσιάσεις από τους φοιτητές ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Χρήση σύγχρονης τεχνολογίας ως εποπτικού μέσου διδασκαλίας.
Υποστήριξη μαθησιακής διδασκαλίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eClass
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου Αναλυτική - συνθετική μέθοδος διδασκαλίας με παράλληλη χρήση βιβλιογραφίας. 39 ώρες διδασκαλίας Αυτοτελής μελέτη 36 ώρες Σύνολο 75 ώρες ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Προαιρετική πρόοδος 10%
Γραπτές εργασίες/ παρουσιάσεις 40%
Τελική εξέταση 50%, 60% αντίστοιχα
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-
Εισαγωγή στο Marketing, Armstrong Gary,Kotler Philip
Στρατηγικές Μάρκετινγκ, Roger A. Kerin, Robert A. Peterson
Marketing: Μια Στρατηγική Προσέγγιση, Perreault W.
Μάρκετινγκ, Σ. Δημητριάδης, Α. Τζωρτζάκη
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ, Μάλλιαρης Π.
Αρχές Μάρκετινγκ, Fahy J., Jobber D.