
Επιλογής
Επιλογής
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιλογής |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική και Αγγλική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα αυτό αποτελεί ένα συνδυασμό παρουσίασης οικονομικής ορολογίας (ESP) και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων (EAP, English for Academic Purposes), με ιδιαίτερη αναφορά στις τεχνικές συγγραφής εργασιών και παρουσιάσεων. Η οικονομική ορολογία διδάσκεται μέσω της μελέτης κειμένων οικονομικού περιεχόμενου υψηλής δυσκολίας με έμφαση στις συνθήκες της σύγχρονης οικονομικής πραγματικότητας, αλλά και ασκήσεων για την εφαρμογή και εμπέδωση των όρων. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: αναγνωρίζουν όρους από ποικίλους τομείς οικονομικής δραστηριότητας μελετούν συναφή κείμενα εφαρμόζουν τους νέους όρους για την επίλυση σχετικών ασκήσεων χρησιμοποιούν μεθόδους και τεχνικές συγγραφής, έρευνας και παρουσίασης ακαδημαϊκών εργασιών. |
Γενικές Ικανότητες |
Ανάπτυξη του ειδικού λεξιλογίου του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου. Ανάπτυξη του ειδικού λεξιλογίου που χρησιμοποιείται στα πλαίσια των σπουδών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Βελτίωση της ικανότητας κατανόησης και ανάλυσης κειμένου. Βελτίωση της κατανόησης και χρήσης της αγγλικής γλώσσας σε γραμματικό και συντακτικό επίπεδο. Βελτίωση της ακουστικής, γραπτής και προφορικής σχέσης με τη γλώσσα. |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Ναι | ||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Το μάθημα αξιολογείται με προαιρετική ομαδική εργασία 1500-2000 λέξεων με προφορική παρουσίαση (50%) και τελική γραπτή εξέταση (50%) που μπορεί να περιλαμβάνει μετάφραση, κείμενο με ερωτήσεις κατανόησης και λεξιλογικές ασκήσεις. Η βαθμολογία της εργασίας/παρουσίασης συνυπολογίζεται μόνο στην περίπτωση που συντελεί σε βελτίωση της συνολικής βαθμολογίας.
|
Karamitroglou, F. (2013) Essential Business Terminology for Native Speakers of Greek. Αθήνα: Φαίδιμος. MacKenzie, I. (2015) English for Business Studies: A Course for Business Studies and Economics Students. Cambridge: CUP. MacKenzie, I. (2008) English for the Financial Sector, Cambridge: CUP. MacKenzie, I. (2006) Professional English in Use: Finance, Cambridge: CUP. Mascull, B. (2010) Business Vocabulary in Use: Advanced, Cambridge: CUP. Rizouli, C. (2015) English for Academic Purposes: Focus on Writing. Thessaloniki: The University of Macedonia Press. Sivridou, F. (2013) Essay Writing for Academic Purposes. Αθήνα: Φαίδιμος. |