
Υποχρεωτικό
Υποχρεωτικό
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διδασκαλία | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Υποχρεωτικό |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική και Αγγλική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Το μάθημα αυτό αποτελεί μια εισαγωγή στην Αγγλική Ορολογία των Οικονομικών, ως εφαρμογή της διδασκαλίας και εκμάθησης Αγγλικών για Ειδικούς Σκοπούς (ESP, English for Specific Purposes) στο πλαίσιο των σπουδών στην οικονομική επιστήμη. Ως εισαγωγικό μάθημα, η παρουσίαση της αγγλικής ορολογίας ξεκινά με τη μελέτη σχετικών κειμένων μέτριας δυσκολίας, όπου οι φοιτητές έρχονται σε επαφή με τη βασική γλώσσα της διοίκησης των επιχειρήσεων και την παρουσίαση κυρίως μικροοικονομικών όρων. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: αναγνωρίζουν τη βασική αγγλική ορολογία στους τομείς διοίκησης και οικονομίας μελετούν συναφή κείμενα εφαρμόζουν τους νέους όρους για την επίλυση σχετικών ασκήσεων |
Γενικές Ικανότητες |
Ανάπτυξη του ειδικού λεξιλογίου του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου. Ανάπτυξη του ειδικού λεξιλογίου που χρησιμοποιείται στα πλαίσια των σπουδών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Βελτίωση της ικανότητας κατανόησης και ανάλυσης κειμένου. Βελτίωση της κατανόησης και χρήσης της αγγλικής γλώσσας σε γραμματικό και συντακτικό επίπεδο. Βελτίωση της ακουστικής, γραπτής και προφορικής σχέσης με τη γλώσσα. |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο | ||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Ναι | ||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Το μάθημα αξιολογείται με προαιρετική πρόοδο στα μέσα του εξαμήνου και τελική γραπτή εξέταση. Η πρόοδος αποτελεί το 40% και η τελική γραπτή εξέταση το 60% της βαθμολογίας. Η βαθμολογία της προόδου συνυπολογίζεται μόνο στην περίπτωση που συντελεί σε βελτίωση της συνολικής βαθμολογίας. Και στις δύο περιπτώσεις η εξέταση μπορεί να περιλαμβάνει μετάφραση, κείμενο με ερωτήσεις κατανόησης και λεξιλογικές ασκήσεις. |
Balari-Petrianidi, L., Kolethra. E. (2014) English for Economics and Business. Athens: New Tech Pub. MacKenzie, I. (2015) English for Business Studies: A Course for Business Studies and Economics Students. Cambridge: Cambridge University Press. MacKenzie, I. (2006) Professional English in Use: Finance. Cambridge: Cambridge University Press. Mascull, B. (2010) Business Vocabulary in Use: Advanced. Cambridge: Cambridge University Press Mascull, B. (2002) Business Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press. Mormori, P., Sivridou, F., Tombrou, C. (2008) Intermediate Business English, Αθήνα: Interbooks. Sivridou, F. et al. (2013) Skills & Functions in Business English. Αθήνα: Φαίδιμος. Stefan, J. (2016) English for Students of Economics: Microeconomics. Αθήνα: Δάρδανος – Τυπωθήτω. |